Best price

Besarkan Zakarmu Dengan Member XXL — Kapsul Emas Untuk Membangkitkan Nafsu Syahwat Lelaki

  •  Kaedah selamat untuk membesarkan zakar
  •  Kapsul memberikan tindak balas pantas
  •  Membesarkan zakar sehingga 9cm
  •  Menjadikan hubungan seks lebih intim
  •  Berkualiti dan dijamin selamat

Tiada produk lain yang setanding dengan produk Member XXL! Ini adalah produk yang sangat berkesan sehinggakan tidak terlawan oleh saingan produk di pasaran luar kerana hasilnya yang sangat memberangsangkan! Lihat sendiri bagaimana ia berfungsi untuk menjadikan aktiviti seks anda kembali rancak!

Tak Cukup Besar? Besarkan Lagi Zakar Anda!

Produk Member XXL akan membesarkan zakar anda dari hari pertama ia digunakan. Kesannya dapat dilihat dengan mata kasar selepas 3 minggu menggunakannya dengan kerap. Selepas 3 minggu, zakar anda akan membesar dengan purata sebanyak 2 cm. Selepas sebulan, ia akan membesar sehingga 6 cm dan selepas 3 bulan, zakar anda akan membesar sebanyak 8 cm.

back to menu ↑

Rumusan Pakar Berkenaan Produk Member XXL

Salah seorang Pakar Perubatan Urologi yang bertugas di sektor kerajaan bernama Dr Lee berkata, pentingnya untuk menjaga zakar seperti menjaga kebersihan diri kerana ia merupakan sebahagian dari anggota penting pada tubuh badan. Selain penjagaan rapi, zakar juga memerlukan nutrien yang secukupnya untuk kekal sihat dan bertenaga.

Ramai orang selalu terlepas pandang akan perkara ini tetapi sebenarnya zakar memainkan peranan yang sangat penting dalam kehidupan seharian kita. Pada orang awam, zakar tidak lebih seperti alat untuk melepaskan nafsu terhadap wanita ataupun untuk membuang sisa kumbahan cecair yang terdiri dari komponen hidrogen dan oksigen secara majoriti, diikuti dengan komponen kumbahan kimia yang lain seperti sisa glukosa, fly agaric, hyperuricosuria dan asparagusic asid.

Member XXL

Tetapi mereka silap, zakar berfungsi lebih dari itu kerana dengan memiliki zakar yang sihat dan besar, seseorang itu lebih imun dari penyakit kelamin yang boleh menyebabkan mereka dijangkiti kerana mereka mempunyai imunisasi yang kuat hasil penjagaan rapi dan mendapat nutrien mencukupi. Nutrien ini boleh didapati daripada produk Member XXL yang membantu memberikan perlindungan lebih utuh dari serangan penyakit kelamin. Saya yakin risiko untuk dijangkiti oleh penyakit kelamin seperti siflis dan ruam merah boleh direndahkan jika anda mengamalkan penggunaan Member XXL untuk tumbesaran pada bahagian zakar.

Ia bukan sekadar membesarkan zakar sahaja, bahkan zakar pun tak boleh membesar tanpa mendapatkan nutrien yang membantu pembesaran zakar. Tidak seperti alat membesar zakar yang biasa didapati di luar, Member XXL tidak bergantung pada alat khusus untuk memaksa zakar membesar tetapi ia semua dilakukan secara semula jadi hasil perolehan nutrien yang mencukupi.

 

back to menu ↑

Member XXL 100% Bahan Semulajadi

Produk Member XXL dicipta dari tanaman organik yang dirumuskan dari formula saintifik berasaskan 8 komponen tumbuhan utama:

L-Arginina

Komponen ini merupakan asid amino yang dirembeskan daripada makanan berasaskan protein seperti daging, ayam, ikan, ataupun produk tenusu. Untuk produk Eron Plus, ia diperolehi daripada tanaman tumbuh-tumbuhan iaitu pokok kacang dan tanaman gandum. Komponen L-arginina diekstrak untuk diolah bersama ubat-ubatan bagi menghasilkan kapsul Eron Plus. L-arginina berupaya menghasilkan oksida nitrat yang boleh melancarkan aliran salur darah di dalam tubuh badan. Dari segi kadar ereksi, ia mampu membesarkan zakar sekaligus memanjangkan tempoh ereksi sewaktu beraksi di ranjang.

Ekstrak Halba

Halba merupakan salah satu rempah ratus yang biasa digunakan dalam masakan masyarakat Timur Tengah. Tanaman ini cukup popular di negara-negara Timur Tengah, India dan Mesir atas faktor kesihatan dan juga perencah semulajadi makanan. Dari segi kesihatan seksual, ia digunakan secara meluas dalam masyarakat India untuk melancarkan aliran susu dengan memberi rangsangan pada organ reproduksi wanita tetapi kajian lanjut mendapati ia juga memberikan kesan yang serupa pada organ sulit lelaki dalam melancarkan ejakulasi dan menggalakkan zakar semakin tegang.

Member XXL

Ekstrak Palmetto

Palmetto yang diekstrak dalam bentuk pepejal seperti garam pasir mempunyai kebolehan untuk merawat rawatan penyakit yang berkait dengan prostat, di samping melancarkan saluran pundi kencing bagi memudahkan aliran air kencing. Dari segi perubatan dunia moden, palmetto merupakan salah satu bahan organik yang sering digunakan untuk merawat sakit penyakit yang berkait dengan organ reproduksi tetapi kesan efektif lebih jelas kelihatan pada penyakit prostat.

Ekstrak Tribulus Terrestris

Tribulus Terrestris merupakan ekstrak daripada tanaman anggur yang mengandungi saponin biologis potensi, flavinoid, sterol dan matabolism tumbuhan yang berfungsi untuk memperkukuhkan kandungan testosteron secara sihat sambil menggalakkan penghasilan hormon luteinizing. Ia bukanlah perkara baru memandangkan ekstrak ini telah digunakan berabad-abad lamanya dengan bukti kukuh keberkesanannya menjadi pemangkin hormon reproduksi otot dan merangsang nafsu seks secara sihat dalam aktiviti seharian.

Buah Magnolia China

Magnolia merupakan tumbuhan yang sering digunakan oleh masyarakat tradisional untuk menghasilkan minyak wangi semulajadi kerana baunya yang harum dan menenangkan. Dalam sejarah perubatan Cina klasik, magnolia juga digunakan sebagai aroma penenang dan penyedap urutan kerana keberkesanannya memberikan ketenangan minda pada pengguna. Dalam era perubatan moden, komponen buah magnolia didapati mampu merawat sel-sel kulit mati dan lemah yang memerlukan gantian terutamanya pada bahagian alat sulit kerana jarang mendapat cahaya matahari.

Ginseng Panas Korea

Akar ginseng Korea merupakan herba tradisional masyarakat Korea yang dipelajari daripada tamadun Cina untuk menguatkan tubuh badan sejak berkurun lamanya. Ekstrak yang diperolehi daripada akar ginseng mengandungi zat-zat nutrien yang mencukupi untuk memberikan tenaga pada tubuh badan supaya menjadi lebih cerdas dan cergas terutamanya sewaktu beraksi di ranjang.

Ekstrak Saffron

Saffron merupakan tanaman 4 musim yang biasanya mengambil masa 3-4 bulan untuk tumbuh, tetapi kajian moden telah berjaya menanam tumbuhan ini di negara khatulistiwa yang membuahkan hasil dalam tempoh 2 bulan lebih sahaja. Fungsi utama saffron tidak perlu dipersoalkan lagi kerana kegunaan umumnya adalah untuk merawat penyakit jerawat dan melindungi kulit. Tetapi, saffron juga digunakan untuk menganjalkan kulit di samping memutihkan bahagian tubuh badan.

Lada Hitam

Selain digunakan dalam masakan kerana aroma yang dihasilkan olehnya, lada hitam juga amat popular dalam dunia perubatan klasik dan juga moden. Dari segi kesihatan seksual, lada hitam mampu melancarkan pembuluh darah untuk memudahkan aliran darah ke organ-organ reproduksi sekaligus memantapkan kadar ereksi ketika beraksi di ranjang.

Kesemua 8 komponen bahan-bahan semulajadi di atas telah dibuktikan melalui kajian penyelidikan bahwa ia berkesan untuk membesarkan zakar dengan baik di samping menaikkan ghairah nafsu seksual. Hasil kajian juga menunjukkan tiada kesan sampingan yang terhasil daripada gabungan komponen-komponen ini dan ianya selamat untuk digunakan pada bila-bila masa, di mana jua.

back to menu ↑

Penelitian Dos Optimum

Selain daripada memilih bahan-bahan yang sesuai untuk merangsang pembesaran zakar dan ghairah seksual di ranjang, penggunaan sukatan yang betul dan tepat bagi setiap bahan juga sangat penting. Produk Member XXL mengandungi jumlah sukatan bahan aktif yang tepat mengikut formula penyukatan yang bersesuaian untuk mencapai tahap pembesaran zakar ideal dalam masa singkat di samping tidak mempunyai sebarang kesan sampingan pada tubuh badan pengguna.

Penggunaan Bahan-Bahan Semulajadi Berkualiti Tinggi

Formulasi produk Member XXL telah dibangunkan dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi yang diperolehi daripada sistem penanaman terbaik dan bebas bahan racun merbahaya, ia diproses dan dipaketkan dengan cermat melalui pengurusan ketat untuk menjaga kebersihan dan khasiat setiap kandungan bahan tersebut. Hasilnya, produk Member XXL merupakan suplemen makan yang paling selamat dan berkesan daripada seawal-awal penanaman sehinggalah ke pembungkusan yang dilakukan dengan teliti dan cermat. Kesemuanya dilakukan untuk memastikan pengguna tidak menghadapi sebarang masalah dan mampu beraksi tanpa risau setiap kali menggunakan produk Member XXL.

back to menu ↑

Hasil Penyelidikan Dari Makmal

Ujian ke Atas 90 Orang Sukarelawan Lelaki

Bagi memastikan keberkesanan produk Member XXL, satu ujian telah dijalankan ke atas sekumpulan sukarelawan lelaki seramai 90 orang dalam lingkungan usia 22 hingga 50 tahun yang dipilih secara rawak mengikut topografi. Para sukarelawan diberikan sampel plasebo atau produk Member XXL untuk tujuan testimoni selama 12 minggu dengan melakukan kajian berkala sepanjang tempoh ujian. Selepas mencapai minggu ke 12, didapati zakar lelaki yang mengambil Member XXL telah meningkat naik sebanyak 5cm secara purata dengan bacaan zakar terpanjang pada 8.2cm. Demi memastikan reaksi sukarelawan berkenaan hasil produk, kadar kepuasan daripada penggunaan juga telah direkodkan untuk tujuan perbandingan dan penilaian kualiti. Hasilnya, seramai 70% lelaki menyifatkan produk ini sebagai ‘sangat bagus’ diselangi dengan pujian dan ucapan terima kasih, 18% lelaki memilih untuk menyatakan pendapat mereka sebagai ‘bagus’ dan lebih cenderung ke arah komen berbaur positif manakala baki 12% mengharapkan hasil yang lebih memuaskan pada masa akan datang di mana rata-rata menyuarakan hasil yang mereka perolehi tidak mencapai jangkaan awal masing-masing tetapi mereka masih gembira dengan hasil yang mereka dapat.

Member XXL

Jaminan Kepuasan Menggunakan Member XXL

Kami sangat yakin bahwa anda sebagai pelanggan kami akan berpuas hati dengan produk kami, disebabkan itu jugalah kami sanggup memberi jaminan untuk memulangkan wang dalam tempoh 90 hari kepada anda sekiranya anda tidak mendapat sebarang hasil.

Formula Berkualiti Tinggi di Hujung Jari

Produk ini boleh didapati dengan mudah, hanya perlukan sedikit usaha sahaja. Produk ini juga mengandungi bahan-bahan organik berkualiti tinggi yang dipelihara dengan baik untuk memastikan hasil yang maksimum kepada mana-mana pengguna di serata pelusuk dunia. Hasil kajian pusat penyelidikan juga menunjukkan bahwa produk Member XXL tidak akan memberikan sebarang kesan pada pengguna jika diambil.

back to menu ↑

80% Pelanggan Mengakui Mereka Berpuas Hati Menggunakan Member XXL — Dengar Kata Mereka!

Daripada: ahmad96@gmail.com

Subjek: review Member XXL

Kepada: support@memberxxl.com (09:17)

Saya dapat tahu berkenaan produk Member XXL ni secara tak sengaja dari satu laman web yang agak popular. Mulanya, saya agak risau nak beli sebab produk lain yang saya cuba sebelum ni semuanya tak berkesan. Tapi bila saya dah buat keputusan nak beli, saya takkan lupakan keberanian saya masa tu sampai bila-bila. Kenapa? Sebab produk ni memang mujarab, betul-betul berkesan! Setakat ni saya dah pesan 3 pek sebab ada harga promosi ditawarkan dan ia memang berbaloi!

Daripada: kamal23w@yahoo.com

Subjek: Terima kasih Member XXL!

Kepada: support@memberxxl.com (13:39)

Member XXL merupakan penyelesaian yang terbaik untuk saya, sangat berpuas hati menggunakannya. Produk ni dah jadikan kehidupan seks saya lebih baik dari sebelum ni, dan saya maksudkan lebih baik berkali ganda lebih baik kerana saya betul-betul merasai perubahannya! Saya dah guna kapsul ni sejak 6 bulan lepas dan kini zakar saya menjadi semakin panjang dan mantap sehingga 7cm! Yang paling menarik, produk ni langsung tak bagi apa-apa kesan sampingan pada saya. Jadi, saya betul-betul yakin yang produk Member XXL ini sangat berkesan dan selamat digunakan tanpa menjejaskan kesihatan langsung!

Daripada: przubir22@gmail.com

Subjek: Produk Terbaik!!!

Kepada: support@memberxxl.com (15:44)

Terus terang saya cakap, saya dah lama sebenarnya hidap masalah kelamin ni. Tak adalah serius sangat cuma tak mampu nak tahan lama je bila tengah tegang, kena pulak zakar saya ni kecil je, nak cerita dekat orang pun tak berani. Pernah satu kali tu, saya ingat nak buat pembedahan dekat Thailand padahal saya tak tahu pun boleh percaya ke tak tapi sebab dah terdesak, saya paksakan diri juga mula-mula. Tapi nasib baiklah, belum sempat saya buat keputusan nak buat pembedahan, ada kawan saya suruh saya cuba produk Member XXL. Saya boleh kata yang waktu kawan saya beritahu pasal produk ni kena dengan waktulah sebab saya hampir-hampir beli tiket pergi sana (Thailand), sudahlah mahal, jaminan pun belum tentu lagi. Bila guna Member XXL ni, semua masalah saya hilang sebab ia betul-betul berkesan! Saya pakai tak lama mana pun, baru dalam 2 bulan macam tu tapi zakar saya sekarang dah tambah lagi 3cm panjang! Memang tak rugi pakai produk Member XXL ni!

Member XXL
back to menu ↑

Soalan-Soalan Lazim — F.A.Q.

Apakah itu Produk Member XXL?

Produk Member XXL adalah merupakan suplemen makanan zaman moden yang diambil khusus untuk membesarkan zakar dan menaikkan keghairahan seks tanpa memberikan apa-apa kesan sampingan yang mampu memudaratkan tubuh badan pengguna.

Apakah bahan-bahan yang terkandung di dalam Produk Member XXL?

Produk Member XXL mengandungi 8 bahan komponen semulajadi iaitu L-arginina, ekstrak halba, ekstrak palmetto, ekstrak tribulus terrestris, buah magnolia China, ginseng panas Korea, saffron dan juga lada hitam. Kesemua tanaman ini dipelihara dan dikawal dalam zon bebas bahan kimia untuk memastikan keberkesanannya kepada pengguna.

Bagaimanakah Cara Untuk Menggunakan Produk Member XXL?

Cara untuk menggunakan produk Member XXL adalah sangat mudah, makan dua biji kapsul pada setiap hari: satu biji kapsul sebelum sarapan dan satu biji kapsul lagi sebelum makan tengah hari. Pastikan anda mengambil kapsul ini dengan segelas air minuman.

Adakah Produk Member XXL Selamat Dari Segi Kesihatan?

Ya, produk Member XXL adalah suplemn makanan yang dihasilkan dengan bahan-bahan semulajadi 100% bebas kimia.

Bilakah Saya Boleh Melihat Kesan Pertama Selepas Menggunakan Produk Member XXL?

Kesan pertama akan dapat dilihat pada zakar anda setelah 2 minggu dengan penggunaan kerap. Jika menurut hasil kajian kumpulan, purata peningkatan panjang zakar selepas tempoh ini adalah sebanyak 2cm dengan mengekalkan penggunaan kerap.

Adakah Saya Memerlukan Preskripsi Untuk Membeli Produk Member XXL?

Tidak, sesiapa sahaja boleh membeli produk ini tanpa preskripsi daripada doktor.

Berapa Cepat Saya Boleh Dapat Produk Member XXL?

Penghantaran akan dilakukan melalui khidmat pos tempatan, jadi biasanya ia akan sampai dalam masa satu hari waktu bekerja dari tarikh pesanan diterima. Pihak kami juga akan memastikan setiap produk dibungkuskan dengan cermat untuk memastikan isi kandungan produk Member XXL tidak terdedah kepada sesiapapun sehinggalah ia sampai ke tangan anda.

Apakah Kelebihan Produk Member XXL Berbanding Produk-Produk Saingan Yang Lain?

Produk Member XXL merupakan hasil produk perubatan yang dihasilkan dengan bahan semulajadi berkualiti tinggi yakni sangat bagus untuk diambil. Hasil penyelidikan yang dilakukan juga tidak terdapat pada suplemen lain yang berada di dalam pasaran sekarang. Pengguanaan produk ini juga mudah, tak perlu lalui proses yang sukar dan cerewet, cukup sekadar telan pil sahaja. Anda juga tak perlu nak lakukan aktiviti senaman tekan tubi macam kaedah pembesaran zakar yang lain kerana ia telah direka khas untuk memudahkan anda.

Member XXL

Kapsul Emas Untuk Membangkitkan Nafsu Syahwat Lelaki

  •  Kaedah selamat untuk membesarkan zakar
  •  Kapsul memberikan tindak balas pantas
  •  Membesarkan zakar sehingga 9cm
  •  Menjadikan hubungan seks lebih intim
  •  Berkualiti dan dijamin selamat
Summary
Review Date
Reviewed Item
Member XXL
Author Rating
51star1star1star1star1star
9.8 Total Score
Ringkasan

Keberkesanan
10
Ulasan doktor
10
Keputusan selama 1 bulan
10
Pengeluar yang boleh dipercayai
10
Harga adalah tinggi
9
Komposisi semula jadi
10
Add your review
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Your total score