Best price

MAXUP — Titisan Lelaki Sejati, Promosi Hebat Dengan Ulasan Dari Doktor Pakar Dan Review Pengguna

Ramai lelaki menghadapi masalah kejantanan apabila mereka beraksi di atas katil bersama pasangan walaupun telah bertahun-tahun melakukan hubungan seks dengan pasangan hidup mereka. Ini kerana kebanyakan lelaki berasa sangat tidak selesa apabila memiliki zakar kecil walaupun dalam keadaan ereksi sekaligus menghilangkan keyakinan mereka untuk melakukan hubungan seks dengan kerap.

MAXUP merupakan produk cecair yang diyakini mampu mengembalikan kejantanan lelaki dalam setiap titisan yang digunakan. Tidak kira sekecil mana zakar anda, produk MAXUP akan membesarkan zakar anda untuk memastikan anda mampu beraksi dengan penuh ghairah dan bernafsu setiap kali melakukan hubungan seks walaupun anda sudahpun berumur.

Jeritan Kepuasan Seorang Isteri

Adakah anda yakin mampu membuatkan isteri anda puas hanya dengan menggunakan zakar kecil yang langsung tidak mempunyai apa-apa faktor ‘Wow’? Cuba anda bayangkan kalau isteri anda menceritakan perihal seks peribadi anda kepada rakan-rakannya, adakah mereka akan berasa kagum atau mentertawakan anda?

Zakar kecil tidak akan dapat memuaskan nafsu sang isteri, apatah lagi merancakkan hubungan seks sehingga sang isteri menjerit kepuasan setiap kali anda melakukannya. MAXUP akan memastikan jeritan sang isteri bukan sekadar ‘jeritan’ olok-olok tetapi menjadikan ia jeritan penuh nafsu yang ingin dirodok oleh zakar anda sepanjang di ranjang!

Tawaran Hebat!

Dapatkan Harga Baru Khas Untuk Anda Serendah RM149.00

Harga Lama RM298.00

back to menu ↑

Rancakkan Hubungan Seks Anda Dengan MAXUP!

Jika anda seorang yang hebat dalam permainan seks, isteri anda pasti teringat setiap aksi yang dilakukan di atas katil. Setiap gerakan penuh nafsu dan berahi yang anda lakukan padanya akan menjadi memori segar untuk merangsang sang isteri meraih zakar anda tidak kira masa dan tempat. Walaupun anda mungkin sahaja baru selesai melakukan hubungan seks, dia pasti akan meminta lagi kerana keasyikan melakukan hubungan seks dengan anda yang tidak ada tandingan.

Sehingga satu tahap, dia akan jadi perempuan gila seks yang jika berpeluang, akan mendambakan anda dan mahukan anda terus melakukan hubungan seks di mana-mana saja tanpa mempedulikan orang sekeliling langsung! Jika permainan anda terlebih sedap, dia akan terus-menerus meminta anda memuaskan keinginan nafsunya untuk merasai kehangatan zakar anda di celah kelangkangnya.

Malang sekali kalau anda bukanlah tergolong dalam kategori tersebut, atau anda mungkin pernah memuaskannya tetapi kesedapan beraksi sudah semakin kurang. Golongan wanita ni jenis yang mudah kecewa lagi-lagi apabila melibatkan hal-hal berkaitan seks dan nafsu, mereka mesti mengharapkan kepuasan daripada anda tetapi kalau anda tidak mampu memuaskan mereka, apalah sangat yang mereka boleh harapkan.

Silap haribulan, mereka akan capai satu tahap yang mereka sering kecewa dan bersikap dingin sebab anda tak mampu menarik perhatian mereka untuk merancakkan permainan seks. Lagi-lagi kalau anda ni jenis yang ‘cepat pancut’, baru nak sedap dah pancut, lagilah mereka hilang rasa sayang pada anda. Ya, si dia mungkin akan keluarkan kata-kata manis ataupun ayat-ayat yang berbaur simpati dan saying tapi jauh di sudut hatinya, dia sangat kecewa dengan pencapaian anda dalam seks.

Kalau dibiarkan, perasaan simpati yang menebal pada awalnya atas dasar kasih dan sayang terhadap anda mungkin akan berubah kepada perasaan benci yang dipenuhi dengan penghinaan ke atas anda. Semuanya disebabkan anda mempunyai zakar kecil yang membuatkan anda hilang keyakinan sebagai seorang lelaki, menyuramkan hubungan seks yang sepatutnya menjadi penuh rancak dan membahayakan rumah tangga dalam jangka masa panjang.

Ya, anda boleh beli kebahagian isteri dengan pakaian yang bergaya, kereta mahal mahupun makan malam yang penuh romantic tetapi siapa yang nak puaskan nafsu isteri anda? Kalau tak diselesaikan secepat mungkin, semua keseronokan yang anda berikan hanyalah sia-sia di masa akan datang. Perempuan sama juga macam lelaki, semuanya sukakan seks dan inginkan kehangatan seks yang berpanjangan bersama pasangan mereka. Kalau anda gagal menunaikan nafkah anda dalam memberikan hubungan seks yang mengasyikkan, rumah tangga anda takkan kekal lama.

Dan satu-satunya cara untuk mengatasi masalah ini adalah dengan mempunyai zakar yang besar. Ya, zakar yang besar! Perempuan suka kereta mahal, pakaian bergaya dan makan malam yang penuh romantic tapi perempuan juga sangat suka apabila zakar yang besar bermain di celah kelangkang mereka. Hanya dengan mempunyai melihat zakar besar yang terpacak keras di hadapan mata, semua kemewahan yang dimiliki mereka boleh ditolak ke tepi semata-mata ingin memenuhi nafsu tubuh badan yang tidak terhingga.

Dengan MAXUP, semua itu bukan lagi perkara mustahil. Anda inginkan isteri anda tergila-gilakan zakar anda sehingga dia abaikan segala kemewahan yang anda berikan pada dia? Gunakan MAXUP. Si dia akan tergila-gilakan anda sehinggakan seluarnya basah hanya dengan melihat zakar besar anda yang terpacak menunggu untuk beraksi di atas katil sepanjang malam. Lagi mengasyikkan, si dia akan terus menarik anda untuk melakukan hubungan seks sepanjang malam pada setiap hari, tidak kira tempat dan waktu.

 

back to menu ↑

Mengapa Lelaki Mengalami Masalah Lemah Tenaga Batin?

Umur

Lelaki yang semakin berumur akan menghadapi masalah tenaga batin yang sangat kritikal lebih-lebih lagi apabila mereka semakin lanjut usia. Ini bukanlah perkara luar biasa kerana ia normal bagi mana-mana manusia biasa, tetapi dalam jangka masa panjang, rumah tangga lelaki tersebut akan menjadi suram dari aktiviti seks dan keyakinan seorang lelaki akan terus hilang bersama tenaga batin mereka.

Persekitaran yang tidak sihat

Lelaki muda seawall umur 20 tahun juga boleh menghadapi masalah ini dan lazimnya, ia berpunca dari persekitaran yang membantutkan tumbesaran mereka sebagai seorang manusia. Persekitaran yang kotor dan memualkan, ditambah pula dengan wabak yang mudah berjangkit sesama mereka adalah antara faktor tenaga batin tidak boleh diterapkan pada tubuh badan mereka walaupun mereka melakukan senaman batin setiap hari.

Tekanan atau Stress

Stress itu perkara normal, sama ada waktu kerja atau di rumah bersama pasangan, stress tetap akan ada. Yang menjadi persoalan adalah tinggi mana tahap stress yang anda rasai, jika ia sangat tinggi, kebarangkalian ia menjadi faktor lemah tenaga batin adalah sangat tinggi. Lagi-lagi jika anda terlibat dalam aktiviti yang memaksa anda untuk stress sepanjang masa, jaminan untuk lemah tenaga batin adalah satu reality.

Kualiti rendah dalam nutrisi

Sebagai lelaki, pemakanan adalah penting dalam apa jua aspek sekalipun. Pemakanan yang tidak seimbang dan kurang zat-zat nutrisi di dalam tubuh badan akan menyebabkan anda mengalami masalah lemah tenaga batin yang sangat kritikal untuk jangka masa panjang. Lebih-lebih lagi jika tubuh badan anda memerlukan banyak tenaga dan membakar lemak dalam kuantiti yang banyak, nutrisi sangat penting pada tubuh badan anda.

Penyakit kelamin yang berjangkit

Ia bukanlah sesuatu yang tidak dapat dielakkan tetapi ramai yang terdedah dengan risiko penyakit kelamin atas pelbagai faktor seperti hubungan seks secara bebas dan jangkitan kuman dalam bentuk interaksi. Jika anda mengalami penyakit kelamin, apa-apa jenis penyakit sekalipun, risiko untuk anda menghidapi masalah kelamin adalah sangat tinggi walaupun anda merupakan seorang yang kuat seks sebelum terkena penyakit tersebut.

Kurang Vitamin di dalam tubuh badan

Vitamin sangat penting untuk anda kekal beraksi di atas katil dalam jangka masa yang Panjang, tidak kira siapa pun anda. Tanpa mempunyai vitamin yang mencukupi, anda tidak akan mampu beraksi dengan baik kerana tenaga batin anda menjadi sangat lemah dan tidak bermaya.

back to menu ↑

Ramuan Formulasi Yang Efektif

L-Arginine

L-Arginine merupakan sejenis komponen yang dinamakan sebagai alpha-ketoglutarate, ia mempunyai kandungan untuk merangsang potensi nafsu dan seksual pada lelaki dan wanita dalam jangka masa panjang. Dari segi nafsu syahwat, komponen ini sangat penting sebagai agen pemula.

Damiana (Turnera Diffusa)

Daun-daun Damiana telah digunakan sebagai afrodisiak dan pemangkin seksual dalam kalangan kaum asli di Mexico sejak berkurun lamanya. Bahan ini juga tidak terhad kepada tamadun purba India Maya yang sering menggunakan tumbuhan ini untuk merangsang seksual lelaki dan wanita di samping meningkatkan stamina, produksi tenaga. Di luar kegunaan seksual, ia boleh digunakan sebagai rawatan alternatif bagi penyakit asma, masalah kemurungan, kes berkait impotens dan juga kesukaran mengatasi masalah haid.

Rumpai Horny Goat

Nama lainnya adalah Epimedium tetapi lebih dikenali sebagai rumpai Horny Goat kerana keberkesanannya menaikkan nafsu kambing di daerah asalnya. Pada tubuh badan manusia, ia digunakan secara meluas untuk membantu dari segi ereksi dan afrodisiak yang banyak digunakan dalam perubatan tradisional masyarakat purba China. Selain itu, kajian moden juga mendapati rumpai ini sangat membantu untuk meningkatkan kadar testosteron dalam tubuh badan lelaki.

Ginseng Panax

Ginseng Panax atau lebih dikenali oleh masyarakat umum sebagai “True Ginseng” (Ginseng Sebenar) adalah salah satu ginseng yang sering dikaji dan cukup popular dalam kalangan keluarga tumbuhan jenis ginseng. Sebagai sebuah tanaman yang berkhasiat, ia sangat berkesan untuk membantu dari segi keimunan tubuh badan di samping membantu dari segi kognisi mata dan juga subpar bagi memudahkan ereksi zakar, menambahkan testosteron dan juga senaman yang berkualiti lagi bertenaga.

back to menu ↑

Rasai Kesan Berpanjangan Antara 3 Ke 6 Bulan

Cara menggunakan produk ini adalah cukup mudah dan tidak rumit langsung, cukup sekadar menitiskan 3-5 titis cecair pada lidah sekurang-kurangnya 5 hari, 15 hari pada tahap maksimum. Hasil yang memberangsangkan akan dapat dilihat pada hari kelima selepas mengambil secara berterusan. Berhenti seketika untuk beberapa hari supaya kesannya dapat membiasakan diri dengan tubuh badan anda sebelum kembali menggunakannya beberapa hari kemudian. Hasil yang boleh dilihat? Zakar akan menjadi besar dan keras dalam tempoh tiga ke enam bulan tanpa perlu menggunakannya dengan kerap. Jika perlu, cecair ini boleh digunakan kembali dengan cara mengulang kembali langkah mudah yang dilakukan tadi.

Produk MAXUP Sesuai Ketika:

  •  Mati Pucuk
  •  Pancutan Pra Matang
  •  Ketidakupayaan melakukan aktiviti seksual yang normal
  •  Untuk aktiviti sukan yang intensif dan ganas
  •  Untuk keletihan fizikal dan mental yang mengakibatkan stress melampau
  •  Kuantiti dan kualiti sperma yang sangat rendah
  •  Kurang keamatan inzal yang cukup kritikal

Harga Terkini Dengan Diskaun Khas Untuk Anda

RM149.00

Harga Asal RM298.00

Pesan Sekarang dan Dapatkan Penghantaran Percuma!

back to menu ↑

Apa Kata Pakar Perubatan Lelaki Terhadap MAXUP?

“Sebagai seorang doktor pakar dalam perubatan seksual lelaki atau lebih dikenali sebagai seksologis, saya mendapati ramai lelaki dalam pelbagai peringkat umur melebihi 20 tahun sering mengalami masalah kejantanan atau kesukaran untuk mengekalkan kelelakian mereka yang rata-rata berpunca daripada masalah kekurangan tenaga batin.

Saya berasa risau juga kerana tak banyak produk yang dihasilkan mampu merawat kemurungan yang dialami oleh pesakit-pesakit saya memandangkan rata-rata produk di luar sana hanya memberikan penyelesaian sementara kepada mereka. Bila mereka kembali lemah, mereka akan menemui saya kembali dengan masalah yang sama. Sebagai seorang doktor, saya merasa sangat kesal jika saya tidak dapat membantu menyelesaikan masalah kejantanan mereka.

Setelah mengetahui berkenaan produk seks yang dikenali sebagai titisan MAXUP, saya dapati ia sangat berkesan dan cukup membantu pesakit-pesakit saya untuk mengembalikan tenaga batin dengan hasil yang sangat luar biasa. Kebanyakan pesakit saya kini gemar menggunakan MAXUP kerana kesannya yang pantas dan mampu bertahan lama walaupun bukan dalam aktiviti seks, ia sesuatu yang cukup mengujakan pada pemerhatian saya.

Pada asalnya saya agak ragu-ragu juga untuk menawarkan produk MAXUP kepada pesakit-pesakit saya kerana risau kesannya yang sementara seperti produk-produk pembesaran zakar yang lain. Jadi, saya hantar sampel ini ke makmal kajian yang mempunyai teknologi dan kemudahan untuk menguji produk ini tanpa sebarang kegagalan. Tanpa saya duga, hasil yang diperolehi cukup memberangsangkan.

Tapi saya bukanlah seorang pakar yang melihat keputusan hanya bersandarkan pada kajian semata-mata, saya melakukan kajian ke atas pesakit saya yang langsung tiada harapan, hilang kejantanan sepenuhnya dan kecewa dengan sikap kelelakian yang tipis. Hasilnya, saya benar-benar tidak sangka, sungguh saya terkejut dengan hasil yang diperolehi kerana ia bukan sahaja mengembalikan kejantanan pesakit saya dari sifar kepada seratus peratus, bahkan menjadikan zakarnya sangat besar dan tegap untuk orang yang mempunyai saiz badan sepertinya.

Jadi, jika anda tanya saya selaku pakar perubatan dalam bidang seksologis, saya amat mengesyorkan MAXUP kerana keberkesanannya mengembalikan kejantanan anda hanya dengan menggunakan titisan kecil. Tidak kira pada bila-bila masa, di mana jua anda menggunakannya, ia akan mengejutkan anda dengan hasil yang boleh memukau mana-mana gadis untuk melakukan hubungan seks dengan anda.

Dengan ini, saya yakin bahwa MAXUP merupakan medium perubatan terbaik yang senang digunakan sebagai penyelesaian kepada perubatan moden dan dijamin dapat mencegah masalah kelemahan tenaga batin pada mana-mana lelaki yang mengalami masalah kejantanan, tidak kira bangsa mahupun usia.“

A. Zimmerman, Seksologis, pakar perubatan.

back to menu ↑

Testimoni — Apa Kata Mereka?

Bobby Cheng, 24 tahun, Cheras Kuala Lumpur

Sekarang Aku Makin Mantap!

“Kawan aku ada cadang produk ni lepas aku putus dengan awek aku haritu, dia cakap guna berapa titis je lepas tu boleh Nampak hasil terus. Aku asalnya susah juga nak percaya sebab aku ni muda lagi, biasanya orang yang pakai ni orang tua. Tapi aku cuba juga lah, tengok-tengok memang ‘Wow’ gitu sebab ia berkesan giler! Sekarang ni aku tak perlu nak guna produk lain sebab produk ni boleh buat batang aku tegang berjam-jam tau!”

Ahmad Izzuan, 28 tahun, Shah Alam Selangor

Bini Aku Seronok Sekarang!

“Aku pesan produk titisan ni sebab aku kagum dengan hasil yang mereka cakap dekat laman web ni. Aku ingatkan biasa-biasa je tapi hasil di memang giler-giler luar biasa tau. Aku sekarang ni bukan je rasa kuat macam kuda gila, tapi batang aku pun rasa macam makin tebal. Bini aku? Tak payah cakap lah. Dia punya seronok tu sampai senak tak boleh bernafas! Hahaha. Tapi sumpah produk ni memang PALING top dan hebat untuk batang aku punya efek!”

Summary
Review Date
Reviewed Item
Maxup
Author Rating
51star1star1star1star1star
9.8 Total Score
Ringkasan

Keberkesanan
10
Ulasan doktor
10
Keputusan selama 1 bulan
10
Pengeluar yang boleh dipercayai
10
Harga adalah tinggi
9
Komposisi semula jadi
10
Add your review
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Your total score