Best price

Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN: muka anda sudah muda seperti dalam 20 tahun

Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN diformulasikan daripada bahan-bahan yang efektif untuk melawan dan merawat masalah penuaan kulit. Masalah dalam kalangan wanita yang kelihatan tua dari umurnya? Pasti hal ini amat merungsingkan dalam fikiran anda dengan garis-garis hitam yang kelihatan di bawah mata, kedutan di tepi mata, tepi mulut mula muncul. Pastinya sebagai wanita, tampil cantik, muda dan kelihatan remaja adalah sesuatu perkara yang amat membanggakan dan menggembirakan mereka. Siapalah wanita yang tidak mahu kelihatan cantik kan? Kemunculan Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN dapat merawat dan menyelesaikan masalah kulit yang semakin tua dengan menghentikan sel-sel penuaan, di samping fungsinya dapat mengembalikan keremajaan kulit seawal empat hari penggunaan. Penjagaan kulit dengan serum anti-penuaan seawal usia dapat mengekalkan keremajaan kulit sekali gus memelihara kulit untuk kekal cantik dan sihat.

Beli Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN yang Original di Malaysia

Semua orang tidak lari dari faktor penuaan yang seiring dengan peningkatan umur manusia. Namun faktor ini boleh diperlahankan melalui amalan pemakanan yang sihat (memakan sayur-sayuran dan buah-buahan), mengamalkan gaya hidup yang sihat seperti kerap bersenam dan bersukan di samping mementingkan penjagaan kulit luar dan dalaman. Beberapa faktor utama yang sememangnya membawa kepada masalah penuaan kulit dalam kalangan mereka yang sibuk bekerja dan sering kali tidak punyai masa untuk diri sendiri dan tanpa sedar garis-garis kedutan diwajah muncul tahun demi tahun. Ini menunjukkan proses penuaan berlaku seiring dengan pertambahan usia dan masa. Semakin lama badan akan mula kekurangan kolagen dan kulit semakin hilang keanjalan dan terdedah dengan faktor-faktor lain seperti cuaca yang panas membawa kepada pendedahan sinaran UV, amalan pemakanan dan tabiat tidak sihat seperti merokok. Gaya hidup yang tidak sihat serta pemakanan yang tidak dikawal perlu dielakkan untuk menjaga kesihatan dan kulit. Dengan adanya LIFTOSKIN, kulit yang semakin menua dapat dihentikan. Serum LIFTOSKIN adalah sangat berkesan mengembalikan keanjalan kulit di samping memelihara kulit kekal cantik dan sihat.

Liftoskin
back to menu ↑

Cara untuk menempah Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Bagaimana Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN berfungsi?

Antara fungsi-fungsi Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN dalam merawat dan menyelesaikan permasalah kulit yang semakin berumur adalah ia dapat :

  • meningkatkan keanjalan kulit, menjadikan kulit lebih lembut dan mempunyai struktur kontur kulit yang lebih baik.
  • Melembapkan kulit anda untuk memperbaiki kandungan lembapan dalam kulit di samping membantu memulihkan fungsi penghidratan kulit dengan optimum.
  • Mencerahkan garis-garis hitam di sekitar kulit, menyekatakan tona kulit dan menambahkan seri wajah pada keseluruhan pada kulit wajah anda.
  • Meningkatkan paras antioksidan kulit untuk membantu mencegah kerosakan kulit pada masa akan datang dan tanda-tanda penuaan kulit.
  • Mempercepatkan proses pemulihan dan regenerasi sel kulit yang baru.
  • Memperbaiki tanda-tanda penuaan kulit dalam masa empat hari dengan penggunaan produk yang berterusan.

back to menu ↑

Berapa harga Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Harga Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN dan di mana boleh didapati? [Produk Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN hanya boleh didapati di laman web rasmi dengan kadar diskaun 50%]

Produk Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN boleh didapati di laman web rasmi produk dengan separuh harga pada kadar 50% diskaun. Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN ini tidak dijual di mana-mana farmasi sedia ada mahupun laman web jual beli online seperti Amazon, Lazada, dan Ebay.

Harga sebenar Serum LIFTOSKIN adalah RM358.00. Tetapi sekarang terdapat diskaun separuh harga yang boleh anda beli terus di laman web rasmi iaitu pada harga sebanyak RM179.00 sahaja. Promosi ini adalah tertakluk pada tempoh promosi yang terhad.

Liftoskin
back to menu ↑

Komposisi kandungan Produk Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Lima komposisi utama yang terdapat di dalam Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN yang memainkan peranan utama merawat dan mengembalikan keanjalan kulit yang semakin berumur. Antara bahan-bahannya adalah Lisina, Alantoin, Kolagen Terhidrolisis, Ekstrak Teh Hijau dan Ekstrak Daun Centella Asiatica.

Lisina – Sejenis asid amino yang digunakan untuk mempercepatkan pembaikan struktur dan meremajakan kulit dengan ebih efisyen.

Alantoin – Bertindak sebagai agen pelembap, ramuan ini juga dapat melegakan keradangan kulit, memberikan efek yang menenangkan pada tona kulit yang tidak sekata.

Elastin & Kolagen Terhidrolisis – Membantu menggerakkan beberapa proses selular dalam pertumbuhan kulit dan merangsang penghasilan kulit baru dibahagian yang rosak.

Ekstrak Teh Hijau – Menyampaikan antioksidan yang kuat untuk memulihkan kulit, membantu membantu meremajakan kulit dan penampilan anda dari sel-sel yang telah rosak di samping menghalang daripada radikal bebas dari merosakkan kulit.

Ekstrak Daun Centella Asiatica – Melega serta merawat keradangan kulit yang boleh menyebabkan kerosakan yang tidak dapat dirawat pada matriks kulit yang akhirnya menyebabkan tanda-tanda penuaan kelihatan.

 

back to menu ↑

Bagaimana menggunakan Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Arahan – Bagaimana cara penggunaan Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN?

Ikuti langkah-langkah penggunaan Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN berikut:

  • Pertama sekali bersihkan wajah anda dari sebarang kotoran dengan pencuci muka, kemudian lapkan dengan tuala bersih dan keringkan.
  • Picit botol serum LIFTOSKIN pada tangan anda. Gosok secara membulat pada tangan kemudian sapukan pada wajah atau mana-mana bahagian yang diinginkan.
  • Amalkan langkah di atas secara berterusan sekurang-kurangnya 28 hari untuk dapatkan hasil yang terbaik.
  • Disaran amalkan cara penggunaan di atas sebagai rutin pada setiap waktu pagi dan sebelum tidur.
Liftoskin
back to menu ↑

Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN Sebenar

Kajian Klinikal Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Hasil daripada kajian klinikal produk Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN telah mendapat keputusan yang positif daripada Institusi-institusi Kesihatan di seluruh dunia. Kajian klinikal yang dijalankan telah diuji ke atas 90% wanita yang mengalami masalah penuaan kulit dan kedutan diwajah. Keputusan daripada kajian menunjukkan LIFTOSKIN adalah serum yang mempunyai tindak balas yang positif dalam mengatasi masalah penuaan kulit dan berupaya mengembalikan sel-sel penganjalan kulit di samping mempunyai kesan yang ketara selepas penggunaan yang konsisten.

Adakah Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN merupakan produk tiruan?

Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN merupakan produk original yang dihasilkan oleh pengilang kami. Anda boleh dapatkan produk yang original secara online hanya daripada laman web produk bagi mengelakkan dari mendapatkan sebarang produk yang tiruan. Produk serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN yang original pastinya mempunyai kesan yang ketara selepas penggunaan berbanding dengan produk serum LIFTOSKIN yang tiruan. Sekiranya terdapat pihak yang tidak bertanggungjawab mengedar dan menjual serum LIFTOSKIN, diharap pengguna boleh membuat laporan dan mengesahkannya dengan laman web rasmi produk kami.

back to menu ↑

Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN Tiruan

Hasil Penggunaan Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN dihasilkan daripada kombinasi ramuan semula jadi yang berkesan sehingga memberikan kesan yang ketara kepada pengguna LIFTOSKIN. Hasil selepas penggunaan LIFTOSKIN dapat memperbaiki kulit yang terhidrat akibat faktor-faktor penuaan dan meningkatkan penghasilan kolagen dalam kulit. LIFTOSKIN adalah sejenis produk yang berfungsi dengan berkesan dalam meningkatkan keanjalan kulit, bertindak sebagai agen pencerahan dan menyingkirkan tanda-tanda penuaan seperti kedutan dan garis halus diwajah, di samping memperbaiki tona kulit yang tidak sekata.

Liftoskin
back to menu ↑

Ulasan doktor tentang tentang Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Ulasan Doktor

Hasil kajian klinikal telah menunjukkan keberkesanan LIFTOSKIN dalam menangani masalah-masalah kedutan dan garis halus diwajah yang dapat menghapuskan tanda-tanda penuaan. Saya sering mengesyorkan kepada pesakit saya dengan Liftoskin kerana sebagai doktor yang berpengalaman di dalam bidang penjagaan kulit wajah dan kecantikan mengakui keberkesanan bahan-bahan semula jadi yang terkandung di dalam Liftoskin dalam menyelesaikan masalah kulit rosak dan kedutan halus diwajah. Fungsi-fungsi liftoskin boleh memulihkan sel kulit dan menghapuskan sel-sel kulit rosak pada seluruh tubuh.

Hampir semua orang mengalami tanda-tanda penuaan disebabkan faktor umur yang semakin meningkat di samping tabiat gaya hidup dan pemakanan yang tidak sihat. Oleh itu saya mengesyorkan Liftoskin adalah serum terbaik untuk memastikan keremajaan dan keanjalan kulit anda.

Dr. Halina Iskandar

Pakar Dermatologi Dalam Penjagaan Kulit dan Kosmetik (16 Tahun Pengalaman)

 

back to menu ↑

Ulasan baik dan buruk pengguna Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Ulasan pengguna Serum Anti-Penuaan LIFTOSKIN

Menyesal sekarang pun dah tak guna, sebab tak jaga kulit sejak dari muda. Sekarang umur saya dah masuk 39 tahun, tapi orang tengok wajah saya seperti orang tua. Berkedut sana-sini dan nampak kusam. Sedih bila tengok kawan sebaya saya tapi kulit mereka masih cantik dan nampak muda dari usia. Saya tanya pada mereka apa rahsianya. Mereka tunjukkan saya botol Liftoskin yang ada di dalam beg. Kawan saya cakap kena amalkan secara berterusan, dia memang dah pakai lama produk Liftoskin. Saya pun tak mahu lagi ketinggalan dan membuat tempahan 3 botol liftoskin. Selepas beberapa bulan menggunakan Liftoskin kulit dan wajah saya memang nampak perubahan yang ketara! Ramai pula yang perasan pada perubahan wajah dan kulit saya dan saya sangat berpuas hati dengan hasilnya ☺

Razidah, Ampang

Saya memang seorang yang menjaga kecantikan kulit dan wajah, sebab bagi saya melalui wajah dan kulit yang saya ada memberikan saya tahap keyakinan yang tinggi untuk berhadapan dengan orang. Terutamanya saya bekerja di bahagian perkhidmatan pelanggan memang hari-hari kena berhadapan dengan manusia. Rutin kerja saya yang terlalu sibuk menyebabkan saya semakin kurang menjaga kulit, lama-kelamaan kulit saya semakin nampak tua. Terasa seperti produk kulit yang saya pakai selama ni tidak berkesan. Saya ingin mencari produk yang tidak menampakkan tanda penuaan pada wajah saya. Rakan sekerja mengesyorkan Serum Liftoskin, serum yang diformulasikan untuk merawat tanda penuaan. Jadi saya beli sebotol untuk mencuba selama sebulan, seminggu selepas saya pakai serum liftoskin hasilnya kulit saya makin berseri ☺. Terasa bangga di situ, seperti selesai satu masalah. Lepas je balik dari kerja saya terus tempah di laman web 3 botol untuk penggunaan rutin harian. Terima kasih Liftoskin!

Nadia Razali

Beberapa bulan lepas saya mengalami kemalangan motor, paling parah sekali dibahagian dagu saya. Bekas parut terseret di jalan raya semasa kemalangan motor. Bila lihat parut tersebut, macam tiada harapan nak hilang. Saya redha jika ditakdirkan terpaksa hidup dengan parut kemalangan ni seumur hidup. Tapi, satu hari ibu saya bawa balik rumah sebotol ubat, nama ubat tu Serum Liftoskin. Ibu menyapu serum Liftoskin hari-hari pada dagu saya, sambil urut dan sehingga meresap ke dalam kulit. Dalam masa sebulan, saya nampak perubahan sebelum dan selepas pakai serum Liftoskin. Alangkah gembiranya saya :D. Terima kasih ibu! Terima Kasih Liftoskin! Saya akan beli liftoskin dan amalkannya setiap hari untuk pulihkan parut di wajah saya!

Fauzi Harun, Perlis

Summary
Review Date
Reviewed Item
Liftoskin
Author Rating
51star1star1star1star1star
9.8 Total Score
Ringkasan

Produk ini dihasilkan oleh syarikat yang bereputasi tinggi dalam menghasilkan formula penjagaan kulit yang sah dan selamat. Keberkesanan produk serum anti-penuaan LIFTOSKIN ini terbukti berkesan dengan hasil ujian klinikal yang telah dijalankan. LIFTOSKIN adalah satu-satunya produk yang terjual laris dan berkesan dari segi formulanya menyelesaikan masalah tanda-tanda penuaan. Malah hasilnya juga bertahan lebih lama berbanding produk lain. LIFTOSKIN dapat menyerlahkan kejelitaan kulit, meremajakan dan menjadikan kulit anda lebih cantik dan sihat.

Keberkesanan
10
Ulasan doktor
10
Keputusan selama 1 bulan
10
Pengeluar yang boleh dipercayai
10
Harga adalah tinggi
9
Komposisi semula jadi
10
Add your review
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Your total score