Best price

BOOSTERGEL: MEREDAKAN SAKIT OTOT DAN SENDI, DAPATKAN PADA HARGA PROMOSI, ULASAN JUJUR DARI PENGGUNA DAN CARA PENGGUNAAN YANG BETUL

Kelebihan Menggunakan BoosterGel

  •  Mencegah Kecederaan Semasa Senaman
  •  Melegakan Kesakitan Pada Otot
  •  Menyediakan Tulang Dan Sistem Otot Untuk Senaman

Diskaun 50% Untuk Tempoh Terhad!

Harga Asal RM358

Harga Promosi RM179

Dapatkan segera sementara stok masih ada!!!

[PESAN SEGERA]

BOOSTERGEL Pilihan Utama Anda

BOOSTERGEL merupakan produk kesihatan gel yang telah dirumus dengan formulasi tumbuh-tumbuhan bebas bahan kimia berbahaya seperti merkuri dan endogen khas untuk membantu anda dalam melegakan kesakitan selepas melakukan aktiviti sukan, lagi-lagi sukan yang berkait dengan aktiviti ekstrem seperti daki gunung dan menyelam.

Rumusan formulasi ini telah melalui ujian klinikal di makmal-makmal terpilih yang dipercayai keberkesanannya dalam mendapatkan hasil yang diperlukan dan setelah melalui pelbagai jenis ujian makmal di serata dunia, BOOSTERGEL terbukti sebagai pilihan terbaik untuk sesiapa sahaja yang menceburi bidang sukan. Hanya dengan menggunakan BOOSTERGEL, sakit-sakit sendi dan otot yang terjadi akibat aktiviti sukan boleh dilegakan hampir serta-merta.

Memandangkan BOOSTERGEL dirumuskan daripada tumbuh-tumbuhan semula jadi, kajian makmal telah mendapati tiada sebarang kesan sampingan yang akan diperolehi daripada penggunaan produk ini selain melegakan sakit pada tubuh badan. Lebih mengujakan, produk BOOSTERGEL juga sesuai digunakan pada bila-bila masa, sama ada sebelum melakukan aktiviti senaman ataupun setelah melakukannya, keputusan terletak di tangan anda.

Anda juga tidak perlu risau sekiranya anda mempunyai alahan-alahan tertentu kerana BOOSTERGEL sesuai digunakan pada sesiapa sahaja disebabkan komponen gel tersebut yang tidak menghasilkan sebarang alahan pada tubuh badan pengguna. Segala jenis bahan asas yang digunakan untuk menghasilkan produk kesihatan BOOSTERGEL telah dipastikan ketulenan dan kesegarannya dalam pemantauan ketat untuk memastikan tiada seorang pun pengguna yang akan mengalami alahan terhadap produk ini.

Bukan itu sahaja, BOOSTERGEL menggalakkan pertumbuhan semula sel-sel tisu pada anggota tubuh badan yang cedera sewaktu melakukan aktiviti sukan lasak. Kajian saintifik yang telah dijalankan ke atas tubuh badan manusia sejak revolusi perubatan moden juga mengesahkan bahwa tubuh badan manusia akan menjadi lebih kuat dan sihat sekiranya sel-sel tisu dapat tumbuh dan menggatikan sel-sel yang rosak dengan segera. Ini kerana sel-sel yang cedera akibat tekanan daripada sukan ekstrem biasanya cenderung untuk rosak sepenuhnya jika tidak digantikan dengan sel baru secepat mungkin.

Booster gel
back to menu ↑

Komponen Semula Jadi Untuk Anda

Minyak Soya

Bijian soya yang dirembeskan untuk mendapatkan minyak soya merupakan teknologi moden yang telah dipelopori oleh negara-negara Eropah untuk menjadikan penduduk Eropah lebih bertenaga bagi membantu mereka dari segi aktiviti harian. Penggunaan minyak soya oleh orang Eropah bukanlah perkara baharu kerana konsep minyak soya telah menjadi amalan orang-orang Eropah sejak zaman Viking lagi. Minyak soya yang diproses melalui teknologi moden didapati mampu merangsang sel-sel mitokondria untuk membekalkan tenaga berterusan kepada pengguna sewaktu melakukan senaman.

Minyak jagung

Minyak jagung sangat sesuai digunakan untuk mengekalkan diet yang sihat dan seimbang. Ia penuh dengan pelbagai jenis lemak baik dan antioksidan yang cukup tinggi untuk tubuh badan manusia. Kandungan yang terdapat pada minyak jagung seperti lemak monotaktepu, lemak polyunsaturated, Vitamin E dan juga Omega-3 berserta Omega-6 sangat membantu bagi menangani radikal bebas yang boleh memudaratkan tubuh badan. Selain untuk membantu aktiviti sukan dan juga senaman, minyak jagung turut digunakan bagi mengurangkan masalah radang dan melindungi jantung dari penyakit-penyakit kritikal.

Ekstrak Spongilla

Serbuk putih yang dinamakan sebagai ekstrak spongilla merupakan kandungan komponen yang telah diekstrak daripada hidupan air tawar berupa spons hydrolysed glikosida, lazimnya menetap di kawasan air bersih dan membesar dalam persekitaran yang sihat dan segar sahaja. Ekstrak ini sering digunakan untuk menggalakkan peningkatan metabolisma tubuh badan bagi mereka yang sering melakukan aktiviti-aktiviti lasak dengan kerap di samping meredakan sebarang kesakitan yang dialami sewaktu melakukan aktiviti lasak melalui penghasilan metabolisme. Kegunaan lain ekstrak spongilla adalah pada rawatan kosmetik, ia sesuai untuk mengatasi masalah jerawat pada wajah selain merawat ruang pori yang besar dan mencerahkan bahagian kulit yang gelap daripada kebiasaan warna kulit.

Minyak Daun Rosemary

Ekstrak daun Rosemary yang menghasilkan minyak daun Rosemary bukanlah sesuatu yang baru dalam sejarah moden manusia. Daun Rosemary sering digunakan dalam masakan kerana mampu menghasilkan aroma masakan yang luar biasa di samping menyedapkan makanan. Ia berasal daripada kepulauan Mediterranean tetapi kini ia boleh dijumpai di Malaysia hasil teknologi pertanian kultur moden yang sangat memberangsangkan. Minyak Daun Rosemary merupakan minyak yang telah ditapis dengan teliti, biasanya digunakan untuk rawatan terapi aroma bagi melagakan urat-urat sendi tubuh badan. Bukan itu saja, minyak daun Rosemary juga sering digunakan untuk menyediakan salad, biasanya dilakukan oleh masyarakat dari kepulauan Mediterranean.

Ekstrak Callisia Fragrans

Ekstrak Callisia Fragrans berasal daripada tumbuhan yang lebih dikenali sebagai tanaman keranjang atau tanaman rantai dan berasal daripada keluarga tumbuhan jenis Commelinaceae. Ia berasal daripada negara Mexico tetapi sifatnya yang mudah tumbuh pada iklim yang berbeza menyebabkan tumbuhan jenis ini kini tersebar di benua-benua lain seperti Amerika Syarikat, Hindia Barat dan juga Asia, biasanya digunakan sebagai hiasan dalaman rumah. Kegunaan ekstrak Callisia Fragrans sangat penting dalam menangani penyakit dan wabak kritikal seperti HSV-1, HSV-2 dan strain ACV. Dari segi rawatan untuk ahli sukan, ia mampu memastikan sel-sel tubuh badan lebih imun terhadap jangkitan kuman daripada luar sekiranya berlaku kecederaan dan kerosakan pada sel.

Urea

Urea berasal daripada protein khusus untuk meningkatkan metabolisme pada tubuh badan manusia. Tujuan utama urea adalah untuk memastikan sisa buangan berat seperti kretinin akan dibuang keluar dari tubuh badan melalui ginjal sambil menarik hasil buangan lain yang boleh memudaratkan tubuh badan. Biasanya, sisa kumbahan ini akan dibuang dalam bentuk air kencing kerana ia bersifat cecair dan mudah untuk disingkarkan daripada tubuh badan.

Booster gel
back to menu ↑

Apa Kata Jurulatih Profesional Mengenai BOOSTERGEL

Adam Ahmad, Pelatih Peribadi Bina Badan, 38 tahun

BOOSTERGEL sangat membantu latihan saya!

“Ramai orang sering beranggapan bahwa sebelum melakukan apa-apa aktiviti senaman, anda kena melakukan senaman ringan untuk memanaskan otot. Mereka tak salah, tapi ramai yang telah melakukan senaman otot tetap mengalami kecederaan kerana otot mereka masih lagi tegang. Perkara ni biasa berlaku dan ia bukan sesuatu yang luar biasa. Tapi, untuk elakkan masalah ini, kita perlukan sesuatu yang boleh merawat sel-sel yang cedera secepat mungkin sebelum ia menjadi lebih parah dan sebab itulah saya menggunakan BOOSTERGEL.

Dengan menggunakan produk BOOSTERGEL, ramai ahli sukan yang saya kenal sudah tidak menghadapi masalah sakit otot ataupun sakit sendi, tidak kira sama ada ahli sukan professional ataupun mana-mana individu yang baru memulakan aktiviti sukan mereka. Kes-kes kritikal yang berkait dengan suka seperti kecederaan otot dan salah urat juga dapat diatasi dengan menggunakan BOOSTERGEL. Apatah lagi, hasil laporan ujian makmal juga menunjukkan produk BOOSTERGEL juga mampu membantu ahli sukan untuk menghilangkan bengkak, mencegah ketegangan pada tendon dan juga mengelakkan keradangan daripada berlaku.

Setelah beberapa tahun menggunakan BOOSTERGEL, saya kini yakin akannya dan tidak akan sama sekali menggantikannya dengan produk lain kerana saya tahu kemampuan dan kehebatan BOOSTERGEL dalam membantu aktiviti saya setiap hari.”

Emilia Reena, Pelatih Senam Cergas, 27 tahun

Tiada yang lebih cergas dari ini!

“Sebagai seorang pelatih senaman kecergasan, saya sering berurusan dengan mereka yang baru hendak berjinak dengan aktiviti sukan, biasanya ia berkait dengan aktiviti sukan lasak tetapi ada juga yang sekadar ingin melakukan aktiviti sukan riadah sahaja. Apapun, ramai di antara mereka sering mengalami masalah sakit otot dan sendi yang menyebabkan ketegangan dan kecederaan kecil, dan ia terjadi pada semua atlet, tidak kira yang berpengalaman mahupun yang masih lagi baru.

Walaupun telah melakukan senaman otot untuk memanaskan badan sebelum bersukan, tidak semua orang dapat mengatasi masalah sakit otot dan sendi kerana faktor tubuh badan yang berbeza daripada setiap individu. Sebab itulah saya sangat menyarankan mereka untuk menyejukkan otot mereka dengan rawatan persediaan khas yang tersedia dalam pelbagai jenis sama ada salap, gel, krim dan lain-lain yang berupaya untuk menyejukkan tubuh badan. Mereka biasanya mempunyai pilihan yang tersendiri tetapi bagi saya, tiada produk yang boleh menandingi BOOSTERGEL dan saya amat mengesyorkannya.

BOOSTERGEL bukan sahaja membantu saya untuk meredakan sakit-sakit otot dan sendi pada tubuh badan tetapi ia juga sesuai untuk mengelakkan kecederaan otot di samping merawat otot yang tegang dan sakit selepas senaman. Mereka yang sering bertanya pada saya mengenai sakit-sakit otot, saya akan sarankan supaya menggunakan BOOSTERGEL kerana saya percaya dengan keberkesanannya.

Saya telah menggunakan pelbagai jenis produk untuk mencegah sakit otot dan sendi sewaktu melakukan senaman tetapi setakat ini tiada yang lebih baik daripada BOOSTERGEL dan saya cukup berpuas hati menggunakannya. Terima kasih BOOSTERGEL!”

Booster gel
back to menu ↑

Bagaimana Nak Guna BOOSTERGEL?

Cara menggunakan BOOSTERGEL sebenarnya sangat mudah dan senang, ia tak perlu langkah-langkah yang rumit dan memakan masa langsung. Hanya dengan mengikuti tiga langkah mudah ini, anda sudahpun boleh menggunakan BOOSTERGEL tanpa sebarang masalah:

Pertama: Sapukan sedikit gel daripada BOOSTERGEL pada anggota tubuh badan yang terasa sakit akibat tekanan beban kerja sewaktu latihan.

Kedua: Tunggu sehingga ia serap sepenuhnya, anda tak perlu gosok langsung!

Ketiga: Sapukan 1-3 kali sehari pada anggota badan yang sakit.

back to menu ↑

Apa Kata Mereka Yang Telah Menggunakan BOOSTERGEL?

Rahim Azman, 29 tahun

“Masa mula-mula bersenama dulu, saya sering mengalami sakit otot yang sangat kritikal. Maklumlah, tak biasa bersukan beginilah. Kadang-kadang, nak teruskan bersukan pun susah sebab otot saya senang sangat jadi tegang dan cedera walaupun saya dah lakukan senaman untuk memanaskan tubuh badan.

Saya ingatkan saya tak cukup panaskan badan lagi jadi biasanya saya lakukan senaman untuk panaskan otot lagi lama dari orang lain tapi masalah sama tetapi timbul. Jurulatih peribadi saya perasan berkenaan ni dan dia sarankan saya untuk gunakan produk BOOSTERGEL sebab dia pun guna juga. Mulanya saya kurang minat sebab saya susah nak percaya dengan produk-produk macam ni tapi atas dasar nasihat, saya beli satu untuk cuba-cuba.

Tak disangka-sangka, bila saya guna je produk BOOSTERGEL ni, saya dah tak hadapi langsung masalah sakit otot dan sendi ni. Jauh sekali nak rasa sakit macam otot koyak ataupun urat tegang. Saya memang betu-betul tak percaya! Sekarang, saya gunakan BOOSTERGEL sebagai pilihan utama kerana selain memanaskan otot, BOOSTERGEL juga boleh digunakan untuk pelbagai jenis latihan lain.”

Booster gel
Suresh Kumur, 36 tahun

“Aktiviti sukan bukan perkara baru bagi saya sebab saya dah bergiat aktif dalam sukan sejak dari kecil lagi. Sakit-sakit otot dan sendi ni boleh dikatakan makanan harian saya, tak sakit tak ada hasil, itu prinsip saya. Tapi siapa sangka sikap say ani boleh bawa kemudaratan pada diri saya sendiri.

Sejak saya cedera dulu, saya perlukan lebih masa untuk melatih kekuatan tubuh badan saya. Kalau saya letih lebih sedikit sahaja dari had yang dibenarkan, ia sudah lebih dari cukup nak rosakkan mikroseparasi otot saya dan badan saya akan menjadi sakit sesakitnya yang tak boleh saya gambarkan betapa teruknya sakit itu.

Rakan saya yang prihatin dengan masalah saya menasihatkan saya supaya cuba guna BOOSTERGEL dan atas dasar sahabat, saya turutkan nasihatnya. Bila saya mula gunakan BOOSTERGEL, saya dapat rasakan perubahan yang cukup ketara padahal saya sendiri dah lama berkecimpung dalam aktiviti sukan ini. Perkara pertama saya perasan, otot-otot saya dah tak sakit bila saya bersenam melebihi had yang saya biasa lakukan.

Saya benar-benar terharu dengan pencapaian ini dan semuanya takkan terjadi tanpa bantuan daripada produk BOOSTERGEL yang direkomen oleh sahabat saya. Terima kasih Acap, terima kasih BOOSTERGEL!”

Karen Lee, 25 tahun

“Saya suka jaga tubuh badan saya tapi nak jaga tubuh badan tu agak susah bila saya selalu sakit otot dan sendi setiap kali nak lakukan aktiviti senaman. Tapi semua tu tak jadi masalah bila saya mula gunakan BOOSTERGEL setiap kali saya bersenam. Lagi seronok, saya dah tak perlu habiskan banyak masa nak lakukan senaman otot bila saya guna gel ini sebab apa-apa kecederaan yang saya alami boleh dirawat serta-merta.

Badan saya pun semakin cepat pulih daripada kecederaan otot bila saya sapukan gel ni dan disebabkan saya gunakan produk ini dengan kerap, saya dah terbiasa menggunakannya dalam kehidupan seharian termasuklah hari saya tidak bersukan. Semua ni saya lakukan tanpa terkena apa-apa masalah alergi padahal saya sendiri ada penyakit alergi yang serius! Setelah gunakan BOOSTERGEL untuk sekian lama saya tak ragu-ragu untuk beritahu bahwa produk ini sangat saya syorkan bada semua orang kerana keberkesanannya yang sangat memuaskan.

Ramai rakan saya yang bertanya bagaimana saya boleh terus bersukan lebih dari mereka dan apabila saya rekomenkan produk ini pada mereka, mereka juga sudah boleh terus bersenam lebih lama sama macam saya dan ini sangat menyeronokkan kerana saya kini mempunyai lebih ramai rakan sukan hanya dengan memperkenalkan produk BOOSTERGEL pada mereka sahaja. Terima kasih BOOSTERGEL!”

Summary
Review Date
Reviewed Item
Booster gel
Author Rating
51star1star1star1star1star
9.8 Total Score
Ringkasan

Keberkesanan
10
Ulasan doktor
10
Keputusan selama 1 bulan
10
Pengeluar yang boleh dipercayai
10
Harga adalah tinggi
9
Komposisi semula jadi
10
Add your review
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Your total score